یک کل کل طولانی و هیجان انگیز داشتم تازگی با کیا کادنزا ، واقعا نمیخوام جوونها رو تشویق به این کاراهای خیابونی بکنم چون ریسک بالایی داره هم مالی هم جانی ، ولی خوب نمیدونم چرا انقدر ترشج ادرنالین رو دوست دارم ،
اتوبان کرج ساعت 10 شب به سمت تهران نمیشه بگی خیلی هم خلوت بود ولی متاسفانه به صورت اتفاقی با یک راننده کادنزا که بدتر از خود من بود برخوردم و یهو شروع به گازیدن کرد
خوب تو سرعت 90 تا شروع به گاز دادن کردیم منم که همیشه آمادم برای این که دنده ماشین رو روی حالت اسپرت قرار بدم ، تقریبا با هم شروع به گاز دادن کردیم که 2-3 ثانیه اول یکم شاید 2-3 متر از من فاصله اون ماشین بیشتر شد یعنی جلو تر افتاد ولی دیگه این فاصله ثابت موند ، ولی بی ام و من هم نمیتونست بشه برسه .. متاسفانه یا خوشبختانه از سرعت 100 کیلومتر برای رسیدن به سرعت 180 تا 200 فقط 14 ثانیه لازمه و در سرعت 180 تا لایی کشیدن واقعا خطرناک هست مخصوصا با رانندگی غیر قابل پیشبینی راننده های ایرانی ، که با 80 تا در لاین سبقت رانندگی میکنند ،
بگذریم خوب بود .. به خاطر این که جدا از هیجان لایی کشی و لذت بردن از هندلینگ عالی هر دو خودرو البته قطعا در امتیاز هندلینگ خودروی دیفرانسیل جلو هرگز به پای بی ام دبلیو با تقسیم وزن 50-50 نمیرسه . با این که کادنزا حجم موتور 3500 و ماشین من 3000 بود و با کارکرد احتمالا دو برابر .. این همچنان گویای این بود که هنوز خودرو های کره ای فاصله زیادی با خودرو های آلمانی دارند . 
تجربه خرید و نگهداری بی ام و 530 و هزینه ها ی کوتاه مدت و بلند مدت به مدت 5 سال از کارکرد 210 تا 290 هزار برای علاقمندان خودرو BMW