دوستانی که قصر خرید خودرو با رنج قیمتی 1 تا 1.5 میلیارد رو دارند یکی از انتخابهاشون میتونه انتخابی بین این دو خودرو باشه بی ام و مدل 2006 تا 2008 یا سوناتا مدل 2012 تا 2014
بنده به خاطر این که خودم در انتخاب این دو خودرو شک داشتم این توضیحات رو برای شما میدم ،
خوب شما اگه به دنبال یک ماشیم کم خرج تر و منطقی تر هستید قطعا پیشنهاد من سوناتا هست ، ضمن این که سواری بی صدا و اتاق بزرگ و همه چیز که از یک سواری خوب شما انتظار دارید رو به شما میده جز شتاب خیلی خوب ، شتاب خودرو سوناتا هم قابل قبول هست ولی بستگی به این داره شما از پشت چه ماشینی سوار سوناتا 2400 میشوید خوب قطعا اگه از پشت ازرا پشت سوناتا بشینید شتابش شما رو راضی نمیکنه .
ولی اگر میخواهید هنر صنعت آلمان رو تجربه کنید و کمی دردسر رو تحمل کنید میتونید تجربه داشتن یک بی ام و 3000 سی سی هیجان انگیز رو داشته باشید
خودرویی که با گذشت این همه سال هنوز نظر ها رو به خودش جلب میکنه و وقتی در کنار سوناتای 6 سال جدید تر از خودش قرار میگیره حتی خودرویی زیباتر به نظر میاد .
در مورد توانایی فنی و قدرت مانور و شتاب که حرفی برای گفتن نیست .
تجربه خرید و نگهداری بی ام و 530 و هزینه ها ی کوتاه مدت و بلند مدت به مدت 5 سال از کارکرد 210 تا 290 هزار برای علاقمندان خودرو BMW