من همیشه اعتقاد داشتم که وقتی که هزینه بیشتری برای خرید و نگهداری یک خودروی بهتر پرداخت میشه باید از این jتفاوت ها استفاده کرد منظور از این حرف این نیست که شما همیشه باید در حال شتاب گیری و رکورد زنی و لایی کشی در اتوبان باشید ولی بلاخره گاهی هم باید گاز داد و از تکنولوژی که در اختیار شما قرار داده شده استفاده کنید ، در غیر این صورت خوب ماشین های کلاس متوسط کره ای و ژاپنی مثل سراتو و مزدا و یا هوندا آکورد هم ماشین های بسیار خوبی برای استفاده و مسافرت هستند .
البته رانندگانی که همیشه قانونمند هستند و همیشه با سرعت مجاز حرکت میکنند معمولا وقتی سوار یک ماشین پر شتاب میشند اعتقاداتشون دچار تزلزل میشه ![]()
این که در اتوبان یک راننده ماجراجو با خودرویی مانند اپتیما جی تی لاین که قیمتی چه بسا بیشتر از بی ام و مدل 2006 دارد و احتمالا از مشخصات فنی خودرو های المانی بی اطلاع است و میخواهد با دم شیر بازی کند ، با نور بالا زدن به BMW (بزرگ و کوچک سرش نمیشود
) رو به راحتی با فشردن 30 درصد از پدال گاز متعجب میکنید حس خوبی به شما منتقل میکند (
) . ولی با این حال مراقب 206 هایی با رانندگان جوان و بی تجربه باشید که میخواهند با بی کلگی کمبود اسب بخار خودرو خودشون رو جبران کنند و خبر ندارند که 206 های تولیدی از بدنه ضعیفی برخوردار هستند .
در یکی از شیطنت های خیابانی که من داشتم متاسفانه گلگیر عقب من به یک 206 اس دی گرفت و دچار خسارت جزئی برای خودرو من و خسارت نسباتا زیاد برای 206 شد . میزان خسارت و آسیب رو در تصاویر زیر مشاهده بفرمایید
که خوشبختانه 206 با همه انحراف به خودرو خودش مسلط شد در غیر این صورت خسارت بسیار زیادی رو ممکن بود به خودرو های در حال حرکت وارد کنه
تجربه خرید و نگهداری بی ام و 530 و هزینه ها ی کوتاه مدت و بلند مدت به مدت 5 سال از کارکرد 210 تا 290 هزار برای علاقمندان خودرو BMW